مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:202023-09-28دانش

راه اندازی رشته ی روانشناسی اجتماعی در دانشگاه آزاد ایلام


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: بعد از  دانشگاه تهران، دانشگاه آزاداسلامی ایلام دومین دانشگاه کشور  است که در گرایش روانشناسی اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد درمهرماه جاری پذیرش دانشجو  دارد.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: بعد از  دانشگاه تهران، دانشگاه آزاداسلامی ایلام دومین دانشگاه کشور  است که در گرایش روانشناسی اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد درمهرماه جاری پذیرش دانشجو  دارد.

دکتر بهروز ناصری در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای کمک به حل معضلات روانی اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح علمی دانش آموختگان و تربیت نیروی انسانی ماهر و توجه حرفه ای به انحرافات اجتماعی و زمینه های روانی واجتماعی بزهکاری و نگاه به مسائل اقلیمی و قومی و بومی در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارائه راه حل هرکدام از آسیب ها در استان ایلام برای اولین بار در مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی اجتماعی در مهرماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام دایر گردید.

ناصری تاکید کرد: تصویب و راه اندازی این رشته با توجه به شرایط استان در حوزه آسیب های اجتماعی ضروری بوده و امیدواریم پذیرش دانشجو در این رشته کمک کار مسئولان در کاهش آسیب های اجتماعی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته ی روانشناسی اجتماعی در دانشگاه آزاد ایلام

راه اندازی رشته ی روانشناسی اجتماعی در دانشگاه آزاد ایلام