مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:502023-09-26فرهنگي

3 سریال پلیسی در حال ساخت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار سعید منتظر المهدی معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی ناریا تاکید کرد: - معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با بیان اینکه قطار تولید مجموعه های تلویزیونی پلیسی شروع به حرکت کرده است، گفت: ذائقه و رغبت مردم بیشتر به سوی مجموعه های تلویزیونی در ژانر جنایی و امنیتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار سعید منتظر المهدی معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی ناریا تاکید کرد: ما با دست اندرکاران تولید آثار فاخر صوتی و تصویری در تعاملیم تا به اهداف حوزه آموزش همگانی به خصوص پیشگیری از بزه و وقوع جرم دست یابیم و به مطالبات اجتماعی و فرهنگی شهروندان پاسخ دهیم.

* پلیس کاریزماتیک سخنگوی پلیس ضمن بیان اینکه همه اقشار جامعه از خُرد تا کلان، مخاطب تولیدات هنری حوزه پلیس هستند؛ گفت: کار در حوزه مجموعه های پلیسی دو جنبه دارد؛ ابتدا اینکه همکاران، پلیس ایده آل را تصور کنند و خود را به آن نزدیک تر کنند و دیگر اینکه مخاطبان بدانند، پلیس بایستی چه رفتار، گفتار و منشی داشته باشد.

سردار منتظر المهدی ضمن تصریح بر اینکه تولید امنیت به خودی خود ایجاد نمی شود و هر نهاد، ارگان و افراد باید سهم خود را انجام دهند تا موفقیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 سریال پلیسی در حال ساخت است

3 سریال پلیسی در حال ساخت است