مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 06:552023-09-26اجتماعي

تاکید بر لزوم نهادینه شدن و ادای فریضه الهی نماز در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اقامه نماز آموزش و پرورش استان گفت: ضرورت دارد فریضه الهی نماز در تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس استان نهادینه شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اقامه نماز آموزش و پرورش استان گفت: ضرورت دارد فریضه الهی نماز در تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس استان نهادینه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسن بروشکی شامگاه دوشنبه 3 مهر در جلسه شورای اقامه نماز آموزش و پرورش استان گفت: در راستای ترویج فرهنگ نورانی نماز، فرضیه الهی نماز را باید در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس استان نهادینه کنیم.

وی افزود: ادای فریضه مهم نماز در مدارس از اولویت های آموزش و پرورش بوده و خواهد بود و از این حیث برگزاری برنامه های فرهنگی و جشنواره های نماز در مسیر ارتقاء بینش دینی و معارفی و افزایش انگیزه دانش آموزان موثر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی و بکارگیری ظرفیت های مختلف بتوانیم در مسیر اقامه نماز و نهادینه کردن این فریضه الهی در جامعه قدم برداریم.

بروشکی خاطرنشان کرد: البته در این مهم و تحقق بیش از پیش آن، تعامل و همراهی خانواده ها با برنامه های مدرسه لازم و ملزوم خواهد بود و آنچه می تواند به عنوان یک اصل و الگو برای بهره برداری دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر لزوم نهادینه شدن و ادای فریضه الهی نماز در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان

تاکید بر لزوم نهادینه شدن و ادای فریضه الهی نماز در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان