مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-02سياسي

برق منطقه ای مازندران و گلستان پیشگام دعوت از شرکت های پهبادی


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان از عقد قرارداد با یک شرکت های پهپادی با عنوان تداف با استقرار در مرکز کنترل پهپادی شهید چمران برای نخستین بار خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بعدازظهر نشست خبری با موضوع شرکت دانش بنیان پهپادی و تاثیرات حضور آن در حوزه برق با حضور اعضای شرکت توسعه دهندگان آسمان فرید در شرکت برق منطقه ای مرکز استان، برگزار شد.

کوروش موسوی تاکامی در این نشست با اشاره به اقداماتی در جهت توسعه پایدار شبکه و گذر از پیک های تابستان و زمستان، اظهار کرد: این شرکت به عنوان اولین شرکت در دعوت از شرکت های پهپادی با عنوان تداف با استقرار در مرکز کنترل پهپادی شهید چمران استفاده کرده است .

وی با بیان اینکه برای حمایت از شرکت های نوین آمادگی کامل داریم، افزود: چنانچه جوانان ما علاقه مند به تجاری سازی دانش خود داشته باشند ما از آنها حمایت می کنند یک سالی است که در خدمت شرکت شرکت توسعه دهندگان آسمان فرید هستیم و قراردادهایی در حوزه هوش مصنوعی، بیگ دیتا و تحلیل داده های بزرگ خواهیم داشت.

موسوی تاکامی برای کار روی روغن و مسائل شیمیایی ترانسفورماتورهای خودمان از شرکت های داوطلب دعوت کرد و گفت: در حوزه مدیریت دارایی، توسعه نرم افزارها و سخت افزاری، ایجاد سامانه ها و شرکت هایی که بخواهند روی هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق منطقه ای مازندران و گلستان پیشگام دعوت از شرکت های پهبادی

برق منطقه ای مازندران و گلستان پیشگام دعوت از شرکت های پهبادی