مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-15سياسي

حمایت از جبهه مقاومت امنیت منطقه را حفظ می کند


مدیر کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: حمایت از جبهه مقاومت و حماس امنیت منطقه را حفظ می کند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: حمایت از جبهه مقاومت و حماس امنیت منطقه را حفظ می کند.

حجت الاسلام رضا براتی زاده در اجتماع حوزویان استان که در محل مدرسه امام خامنه ای بجنورد برگزار شد، با تبریک عملیات غرورآمیز طوفان القصی به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان اسلام، اظهارکرد: امروز در حالی قتل عام و نسل کشی این روزهای رژیم صهیونیستی نسبت به مردم بی دفاع فلسطین را محکوم می کنیم که سازمان های مدعی حقوق بشر خفته اند.

وی با بیان اینکه در مسئله فلسطین با سه جریان استعمار و استکبار، خیانت و سازش، و جریان مقاومت و مبارزه مواجه هستیم، افزود: استکبار جهانی با ایجاد، تقویت و حمایت رژیم صهیونیستی در دل سرزمین های قدس، سبب بمباران بمب های آمریکای خونخوار بر سرزمین غصب شده فلسطینیان کرده است.

وی ادامه داد: در جریان خیانت و سازش نیز خنجری از پشت بر فلسطینیان زده شده که برخی از کشورها اقدام موثری برای این مردم مظلوم انجام نداده اند و این ملت دریافتند از این جریان سودی حاصل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از جبهه مقاومت امنیت منطقه را حفظ می کند

حمایت از جبهه مقاومت امنیت منطقه را حفظ می کند