مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-14بين الملل

واهمه مقامات مصر از سرریزی جنگ غزه به این کشور


موشک باران و کشتار غیرنظامیان با سلاح های عادی، تنها جوابی نیست که اسراییل به عملیات استقلال طلبانه و ملی گرایانه فلسطینی ها داده است.

قطع آب، - ایسنا/خراسان رضوی موشک باران و کشتار غیرنظامیان با سلاح های عادی، تنها جوابی نیست که اسراییل به عملیات استقلال طلبانه و ملی گرایانه فلسطینی ها داده است.

قطع آب، برق و سوخت ساکنین نوار غزه و استفاده از بمب های فسفری که بر اساس توافق ژنو در سال 1980 جزو سلاح های ممنوعه محسوب می شود، از جمله جنایاتی است که اکنون اسراییل نسبت به 2 میلیون ساکن غزه انجام می دهد و حتی با واکنش منفی سازمان ملل و بسیاری از کشورها از جمله ایران، روسیه، اردن و مصر مواجه شده است.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت فلسطین، در طی یک هفته از آغاز طوفان الاقصی و تهاجمات متقابل رژیم صهیونیستی به غزه، قریب به 2000 تن از مردم فلسطین شهید شده اند و حدود نیمی از این تعداد زنان و کودکان اند.

همچنین آمار مجروحین نیز از 7700 نفر فراتر رفته است.

همچنان کودکان، زنان سالمندان غزه زیر موشک ها و ضربات سلاح های جنگی بیشترین آسیب را می بینند و هیچ طرفی حاضر نیست حتی قدمی عقب بنشیند.

اسراییل پس از اینکه چند روز پیش از مردم غزه خواسته بود از طریق گذرگاه رفح به مصر کوچ کنند و با مخالفت قاطع این مردم مواجه شد، روز گذشته از سازمان ملل درخواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واهمه مقامات مصر از سرریزی جنگ غزه به این کشور

واهمه مقامات مصر از سرریزی جنگ غزه به این کشور