مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-20سياسي

امکان شرایط تبلیغ مساوی برای نامزدهای انتخابات فراهم شود


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های امروز نماز جمعه شیراز با اشاره سیاست های کلی در نظام جمهوری اسلامی که بر پایه عقاید و ارزش های اسلامی بنا شده است، اظهار داشت: یکی از وظایفی که ولی فقیه برعهده دارد و باید طبق قانون اساسی انجام دهد، تعیین همین سیاست ها براساس ارزش های اسلامی است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در این زمینه تلاش های زیادی از دهه 80 تاکنون داشته اند تا ریل سیاست گذاری کشور بر مبنای دین قرار گیرد، لذا وظیفه شرعی و قانونی همه آحاد مردم هم اطاعت از ایشان در این زمینه است.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در سیاست های ابلاغی بر عدم منافات این سیاست ها با ارزش های اسلامی تاکید دارند.

عدالت نیز دومین مسئله ای است که رهبری در سیاست های ابلاغی بر آن تاکید دارند.

وی با تصریح بر اینکه باید جلوی ظلم گرفته شود و سیاست گذار در سیاست گذاری و مجری در اجرا به این مهم توجه کند، عنوان کرد: مردم باید طعم عدالت را در اجرای سیاست ها بچشند.

امام جمعه شیراز با اشاره به نظام انتخابات در جمهوری اسلامی و در پیش بودن انتخابات مجلس در پایان سال جاری، خاطرنشان کرد: مسلما اجرای سیاست ها و قوانین انتخاباتی باید منجر به برقراری عدالت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان شرایط تبلیغ مساوی برای نامزدهای انتخابات فراهم شود

امکان شرایط تبلیغ مساوی برای نامزدهای انتخابات فراهم شود