مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-24سياسي

تولید نماهنگ «امام عسکری عزیزم» با حضور دانش آموزان کشور در قم+فیلم


جدیدترین اثر گروه سرود بین المللی شمیم ظهور با حضور 72 دانش آموز از سراسر کشور در جمکران ضبط و در سالروز شهادت یازدهمین پیشوای دین از شبکه های سیما پخش شد.

- حسین رضایی تهیه کننده و کارگردان نماهنگ تلویزیونی امام عسکری عزیزم در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این اثر، با حضور 72 دانش آموز از سراسر کشور و با همکاری کانون و بسیج مسجد امام حسین(ع)، در میعادگاه عاشقان، مسجد مقدّس جمکران ضبط، تولید و در رسانه ملی پخش شد.

وی، حجت الاسلام رضایی را سرپرست گروه پسران و خانم ها عزّتی و تراشیون را سرپرستان گروه دختران معرفی کرد و گفت: در این اثرِ ارزشمند که در قالب سرود، به معرفی شخصیّت و غُربت پدر بزرگوار امام زمان(ع) پرداخته شد، خانم بخشوده به عنوان مدیر تدارکات و پشتیبانی، خانم رضاییان مدیر صحنه، خانم غلامی طراح صحنه و لباس و همچنین سید احمد سیدی به عنوان مسئول هماهنگی با ما مشارکت و همکاری داشتند.

گفتنی است، نماهنگ تلویزیونی امام عسکری عزیزم ، با آهنگسازی حسین رضایی و صدای گروه سرود بین المللی شمیم ظهور، امروز در سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) از شبکه های دو، پنج، پویا، قرآن، امید، افق و شبکه جهانی ولایت پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نماهنگ «امام عسکری عزیزم» با حضور دانش آموزان کشور در قم+فیلم

تولید نماهنگ «امام عسکری عزیزم» با حضور دانش آموزان کشور در قم+فیلم