مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-14اجتماعي

شکستگی لوله آب در بزرگراه لشگری/ اعمال محدودیت تردد و اعلام مسیر جایگزین


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترکیدگی لوله اصلی آب در محدوده بزرگراه شهید لشگری در غرب تهران خبر داد و گفت که درپی این حادثه محدودیت ترافیکی از سوی عوامل راهور اجرا شده است.

- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترکیدگی لوله اصلی آب در محدوده بزرگراه شهید لشگری در غرب تهران خبر داد و گفت که درپی این حادثه محدودیت ترافیکی از سوی عوامل راهور اجرا شده است.

سرهنگ احسان مومنی در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: حوالی ساعت 12:15 ظهر امروز در محدوده بزرگراه لشگری مسیر شرق به غرب مقابل داروسازی پورسینا یک مورد حادثه ترکیدگی لوله اصلی آب شرب در لاین تندرو رخ داده و این موضوع سبب ایجاد ترافیک سنگین در این محدوده شد.

وی با بیان اینکه به منظور اجرای عملیات ترمیم و تعمیر محدودیت تردد از سوی پلیس راهور در این مسیر ایجاد شد، گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی در حال رفع مشکل پیش آمده هستند و تا زمان حل مشکل و ترمیم خط لوله آب، محدودیت تردد در این محدوده پابرجا خواهد ماند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ترافیک پرحجم و نسبتا سنگین در این محدوده گزارش شده است، گفت: لازم است رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند از محور جایگزین آزادراه تهران - کرج استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستگی لوله آب در بزرگراه لشگری/ اعمال محدودیت تردد و اعلام مسیر جایگزین

شکستگی لوله آب در بزرگراه لشگری/ اعمال محدودیت تردد و اعلام مسیر جایگزین