مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-04سياسي

فعالیت در امور مالیاتی کار بسیار ظریفی است


بسیاری از شرکت های تقلبی با سرکشی اداره مالیات دیگر قادر به فعالیت نخواهند بود، لذا جای سوال است که چرا اداره مالیات این موارد را بررسی نمی کند و سریع جلوی آن را نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار مدیر کل جدید امورمالیاتی استان اصفهان و معاونین و کارکنان این مجموعه با اشاره به اهمیت برخورد مناسب کارکنان و پرسنل اداره مالیات با مؤدیان مالیاتی اظهار داشت: باید بدانیم که انسان ها مهم تر از پول هستند و به بهانه گرفتن پول نباید انسان ها را از دست بدهیم.

وی ترس از خدا در همه امور را مانع از ظلم به دیگران دانست و افزود: ما باید ترس از خدا داشته باشیم، زیرا ظلم نظر خداوند را برمی گرداند و اگر نظر خداوند برگردد دیگر کار تمام است، همچنان که بنی اسراییل پس از آن که خداوند آنها را از ظلم فرعون رها نمود و نجات داد، اما پیروی امر خدا را نکردند و به ذلت و مسکنت و سرگردانی در بیابان ها مبتلا شدند.

امام جمعه اصفهان کار در امور مالیاتی را بسیار ظریف عنوان کرد و گفت: بسیاری از شرکت های تقلبی با سرکشی و بازدید ادارات ثبت و مالیات دیگر قادر به فعالیت نخواهند بود، لذا جای سوال است که چرا اداره مالیات این موارد را بررسی نمی کند و سریع جلوی آن را نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت در امور مالیاتی کار بسیار ظریفی است

فعالیت در امور مالیاتی کار بسیار ظریفی است