مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-04اقتصادي

گلایه از تعلل توزیع برق در برق رسانی به طرح مسکن رویدر


فعالان اجتماعی شهرستان خمیر از تعلل مسؤولان شرکت توزیع برق هرمزگان و خمیر در برق رسانی به طرح مسکن رویدر گلایه مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فعالان اجتماعی شهر رویدر از توابع بندر خمیر استان هرمزگان خواهان تعجیل در برق رسانی به شهرک نور رویدر شدند.

به گفته محمد پناهی فعال اجتماعی شهرستان خمیر در این باره اظهار کرد: تعدادی از اهالی شهرک نور بخش رویدر، حدود دو سال است که کار ساخت خانه را شروع و در این دوسال با اجاره روزانه موتور برق با قیمت بالا، برق لازم برای روشنایی و دیگر امور  فراهم کردند، این مردم  چند ماهی است که درخواست کنتور برق داده اما  هنوز حتی پایه های برق هم در شهرک نصب نشده و هر وقت هم پیگیری می کنند  با جواب از شهرستان باید تامین اعتبار شود، مواجه می شوند پناهی گفت: مگر نصب  10 تا پایه برق و سیم کشی و نصب کنتور چقدر  بودجه لازم دارد که باید مردم چند سال معطل شوند.

وی در پایان از مسئولین برق شهرستان و استان درخواست کرد  هر چه زودتر نسبت به تأمین اعتبار برای برق این محله اقدام کنند و سبب رضایتمندی مردم شوند.

به تازگی استاندار هرمزگان خبر از دریافت اعتبارات کافی  آبفا و شرکت توزیع برق استان در جهت توسعه طرح نهضت مسکن خبر داد و از مدیران این دو حوزه درخواست کرد تا اعتبارات این دو بخش در حوزه مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از تعلل توزیع برق در برق رسانی به طرح مسکن رویدر

گلایه از تعلل توزیع برق در برق رسانی به طرح مسکن رویدر