مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-30فرهنگي

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل هنر های تجسمی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنر های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خراسانی زاده مدیرکل هنر های تجسمی با صدور حکمی مجید محمدی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و برنامه ریزی این اداره کل منصوب کرد.

- نظر به تخصص، تجارب و شایستگی جناب عالی، به موجب این ابلاغ، شما را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل هنر های تجسمی منصوب می نمایم.

در همین راستا انتظار می رود نسبت به اجرای موارد ذیل اهتمام داشته باشید:1_ احیای نظام برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی.

2- بازنگری ساختارها، فرآیندها، شوراها، دستورالعمل ها، شیوه نامه ها و اسناد خرد و کلان اداره کل با رویکرد مقررات زدایی، چابک سازی، هوشمندسازی، بهینه سازی و به روزرسانی آن ها.

3- تلاش برای ارتقا و اصلاح ساختار اداری و افزایش و متناسب سازی پست های سازمانی.

4- بازچیدمان منابع انسانی و بازخوانی و به روزرسانی شرح وظایف و تقسیم فعالیت های همکاران بر اساس الزامات و ضرورت های عرصه هنر های تجسمی در قرن پانزدهم هجری شمسی.

5- استقرار بهینه نظام مدیریت منابع انسانی و رعایت عدالت کامل در خصوص همکاران گرامی، همچنین تلاش برای ارتقای انگیزه های معنوی و مادی ایشان و فراهم ساختن رفاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل هنر های تجسمی

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل هنر های تجسمی