موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - استقلال و پرسپوليس - سود سهام عدالت - بازي استقلال - مقاومت اسلامي عراق - ساكت الهامي - دسته گل عروس - آزمون زبان دانشگاه پيام نور - فني وحرفه - هيات مركزي نظارت - نظافت اتومبيل - اگر شيخ دياباته - ابراهيم غريبي - حادثه تروريستي افغانستان - دستگاه دروغ سنج - ايران ترانسفو - اقامتگاه هاي بوم گردي - سامان پاكباز - نيروي انتظامي زنجان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-11اجتماعي

آغاز سرشماری پاییزه حیات وحش در خراسان شمالی


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: سرشماری پاییزه پستانداران از روز 19 مهر و از منطقه حفاظت شده گلیل و سرانی آغاز شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: سرشماری پاییزه پستانداران از روز 19 مهر و از منطقه حفاظت شده گلیل و سرانی آغاز شد.

رضا شکاریان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سرشماری هر منطقه در دو روز انجام می شود که در هر منطقه 15 گروه دو تا سه نفره از محیط بانان این سرشماری را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه در این سرشماری محیط بانان با مشاهده مستقیم به آمار برداری از جمعیت وحوش اقدام می کنند، افزود: در این طرح جمعیت گونه های مختلف قوچ و میش اوریال، کل، بز و آهو آمار برداری می شود و محیط بانان در صورت مشاهده گونه های دیگر همچون گرگ، گراز، خرس و یا پلنگ و یوز پلنگ مشاهدات را ثبت می کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی افزود: طرح سرشماری پاییزه در سه پارک ملی استان شامل پارک ملی سالوک و ساریگل در شهرستان اسفراین و پارک ملی ضامن آهو در شهرستان جاجرم و همچنین در چهار منطقه حفاظت شده شامل سالوک و ساریگل در شهرستان اسفراین، قرخود در مانه و سملقان، گلیل و سرانی در شیروان و پناهگاه حیات وحش میاندشت در شهرستان جاجرم اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سرشماری پاییزه حیات وحش در خراسان شمالی

آغاز سرشماری پاییزه حیات وحش در خراسان شمالی