مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-05سياسي

حسینی خطاب به بدخواهان ایران: حنایتان دیگر رنگی ندارد


معاون پارلمانی رییس جمهور در یادداشتی با عنوان «کرکس های ابن الوقت!» منتشر کرده با آرزوی شفا و صحت برای «آرمیتا»، به بدخواهان ملت ایران هشدار داده است که حنایشان دیگر در نزد مردم بصیر ایران رنگی ندارد.

- معاون پارلمانی رییس جمهور در یادداشتی با عنوان کرکس های ابن الوقت! منتشر کرده با آرزوی شفا و صحت برای آرمیتا ، به بدخواهان ملت ایران هشدار داده است که حنایشان دیگر در نزد مردم بصیر ایران رنگی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در یادداشت سید محمد حسینی درباره تکاپوی اخیر ضدانقلاب با عنوان کرکس های ابن الوقت! می خوانیم: در مظلومیت نظام اسلامی و رذالت معاندان خارجی، خباثت مزدوران داخلی و ساده لوحی برخی بی خبران که تحت تاثیر عوام فریبی آنان قرار می گیرند، همین بس که در اتاق های جنگ رسانه ای و روانی از هر حادثه ممکن، سوژه ای علیه جمهوری اسلامی ایران می سازند و با کمک وطن فروشان و خائنان به ملت، سونامی تبلیغاتی راه می اندازند.

این شگرد شیّادانه و پروژه مزوّرانه از فتنه 88 کلید خورد، توسط عوامل آموزش دیده و مسلح خود چند نفر از معترضان را به قتل رساندند و حتی برای بعضی زنده ها مجلس ترحیم برپا کردند و همچون برادران یوسف دیده خود را اشکبار ساختند تا خوراک تبلیغاتی برای رسانه های ضدایرانی و بهانه برای حمایت سردمداران نظام سلطه فراهم کنند و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی خطاب به بدخواهان ایران: حنایتان دیگر رنگی ندارد

حسینی خطاب به بدخواهان ایران: حنایتان دیگر رنگی ندارد