مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-21بين الملل

بایدن بر سر دوراهی کمک به تل آویو و اوکراین


برخی از نمایندگان جمهوری خواه آمریکا با انتقاد از سیاست های مالی شکست خورده دولت بایدن به مخالفت با اقدامات وی جهت کمک به رژیم صهیونیستی در جنگ با حماس می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رالف نورمن نماینده حزب جمهوری خواه در کنگره آمریکا خط قرمزی را جهت ارائه کمک مالی و نظامی کشورش به رژیم صهیونیستی ترسیم می کند.

همان اقدامی که وی برای ارائه کمک های مالی به اوکراین هم انجام داده بود.

آستین لیونگستون مدیر ارتباطات و معاون رییس دفتر نورمن به نیوزویک گفته است اگرچه این نماینده جمهوری خواه ایالت کارولینای جنوبی با چنین کمک هایی مخالف نیست اما از هیچ گونه هزینه خارجی و یا داخلی جدید دیگری بدون جبران آن در جای دیگر حمایت نخواهد کرد.

لیونگستون روز پنج شنبه در توضیح این موضع گیری عنوان کرد: دولت آمریکا بیش از 33 تریلیون دلار بدهی دارد و کسری اش تنها طی یک سال جاری به 2 تریلیون دلار نزدیک شده است.

وی در توضیح عدم حمایت مالی و نظامی از رژیم صهیونیستی اذعان کرده است که آمریکا به عنوان بزرگترین کشور جهان تحت تاثیر بی احتیاطی های مالی شدید در موقعیت خوبی برای کمک به متحدانش نیست.

اظهارات وی در حالی مطرح می شود که طی دو هفته گذشته نیز شماری از قانون گذاران از هر دو حزب کنگره درخواست کرده اند تا کمک های بیشتری از سوی دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن بر سر دوراهی کمک به تل آویو و اوکراین

بایدن بر سر دوراهی کمک به تل آویو و اوکراین