مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-16سياسي

ماجرای بسته شدن میکروفون صباغیان چه بود؟


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل خاموش شدن میکروفون خود حین صحبت کردن، ضمن اعتراض شدید و فریاد خطاب به رییس مجلس، اورا دیکتاتور خطاب کرد.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل خاموش شدن میکروفون خود حین صحبت کردن، ضمن اعتراض شدید و فریاد خطاب به رییس مجلس، اورا دیکتاتور خطاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه، بافق، مهریز و خاتم در مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز دوشنبه مجلس در جریان رسیدگی به بند ب ماده 62 لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در مخالفت با تصویب این بند اظهار کرد: در این ماده گفته شده که نسبت به واگذاری زمین به بخش خصوصی اقدام شود و هیچ بحثی از قوانین و ضوابط مطرح نشده است و ما به دولت اختیار را می دهیم که به هر نحوی اقدام کند.

وی در ادامه در تذکری خطاب به رییس مجلس گفت: آقای قالیباف یک تذکر ماده 180 دارم؛ سوالم از شما این است که چرا اخطار و تذکر را بسته اید؟ پاسخی بدهید که بر اساس کدام ماده آیین نامه داخلی بسته اید؟ آقای قالیباف خواهش می کنم که پاسخ دهید.

الان خلاف آیین نامه است.

در ادامه محمدباقر قالیباف قصد داشت تا توضیحاتی به صباغیان بدهد و در حال خطاب کردن او بود که صباغیان مانع شد و گفت: اجازه بفرمایید حرفم تموم بشه .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بسته شدن میکروفون صباغیان چه بود؟

ماجرای بسته شدن میکروفون صباغیان چه بود؟