مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-08اقتصادي

معدوم سازی حدود 200 تن ماهی آلوده از مزارع پرورش ماهی چهارمحال و بختیاری


مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: طی شش ماهه امسال حدود 200 تن ماهی آلوده از مزارع پرورش ماهی استان معدوم سازی شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: طی شش ماهه امسال حدود 200 تن ماهی آلوده از مزارع پرورش ماهی استان معدوم سازی شد.

محمد اسدی 16 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته دامپزشکی، اظهار کرد: طی سالیان اخیر فعالیت حوزه گسترده ای به نام صنعت آبزی پروری در استان آغاز شده است، استانی که تولیدکننده مهم و برتر کشور در این صنعت بوده و به عنوان استان پیشرو در صنعت آبزی پروری شناخته می شود.

وی با اشاره به وجود 500 مزرعه پرورش ماهی در استان، افزود: مراکز بسته بندی و فرآوری آبزیان خود را با شرایط صادرات تطبیق و مراکز تولید خوراک آبزیان نیز به حوزه های اوراسیا و آسیا صادرات را انجام می دهند، از طرفی لازم است مراکز پرورش ماهی به سمتی سوق یابند که خود را با شرایط صادرات تطبیق دهند تا از این طریق به ارزآوری و اقتصاد کشور کمک شود.

اسدی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری به اندازه سایر استان های کشور مرکز پرورش طیور ندارد، تصریح کرد: حدود 225 واحد مرغداری گوشتی، تخم گذار و مرغ مادر در استان فعالیت دارند که نیاز استان را برآورده می کنند، البته نظارت تخصصی بر این واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی حدود 200 تن ماهی آلوده از مزارع پرورش ماهی چهارمحال و بختیاری

معدوم سازی حدود 200 تن ماهی آلوده از مزارع پرورش ماهی چهارمحال و بختیاری