مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-29ورزشي

موافق حضور ورزش همدان در عرصه حرفه ای هستیم به شرط رعایت قانون


فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه از حضور ورزش همدان در عرصه حرفه ای و قهرمانی حمایت می کنیم اما باید قانون نیز رعایت شود گفت: هیات تطبیق فرمانداری تیمداری شهرداری را با حضور کارشناسان و اعضای شورا بررسی کرده و در 10 بند ایراداتی به این مصوبه داشته .

- مسلم مخفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس آیین نامه اجرایی ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراها، هیأت تطبیق در فرمانداری ها وظیفه دارد مصوبات شورای اسلامی شهر را با تمام قوانین تطبیق دهد تا مخالف یا مغایر قوانین نباشد.

وی با تاکید بر اینکه این مسأله در مورد تمام مصوبات شورای شهر اعمال می شود نه مورد خاص گفت: قاعدتا مسئله تیمداری شهرداری همدان نیز همین مسیر را طی کرده است.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه نه تنها مخالفتی با با حضور ورزش همدان در عرصه حرفه ای و قهرمانی نداریم بلکه حمایت هم می کنیم افزود: اما در این خصوص رعایت قوانین و مقررات مهم و ضروری است چراکه عدم رعایت قوانین در ادامه سبب گرفتاری دستگاه ها و مدیران خواهد شد که در حال حاضر در موارد متعدد شاهد این اتفاق هستیم.

وی گفت: هیات تطبیق فرمانداری همدان مسئله تیمداری شهرداری همدان را به دقت و با حضور کارشناسان و حتی خود اعضای شورا بررسی کرده و در 10 بند ایراداتی را بر این مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق حضور ورزش همدان در عرصه حرفه ای هستیم به شرط رعایت قانون

موافق حضور ورزش همدان در عرصه حرفه ای هستیم به شرط رعایت قانون