مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-18بين الملل

بمباران بیمارستان المعمدانی غزه مصداق کامل جنایت جنگی است


رییس کل دادگستری فارس، بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی را مصداق کامل جنایت جنگی و نقض حقوق بشر دانست.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس، بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی را مصداق کامل جنایت جنگی و نقض حقوق بشر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی امروز، 26 مهرماه در حاشیه تجمع مردم شیراز در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی با اشاره به جنایات جنگی شب گذشته اشغالگران رژیم صهیونیستی نسبت به بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به این مکان که منجر به شهادت بیش از هزار کودک و زن بیگناه شد، این اقدام و جنایات جنگی و نسل کشی را محکوم کرد.

وی بیان کرد: جنایات جنگی شب گذشته رژیم غاصب صهیونیستی با چراغ سبز شورای امنیت سازمان ملل و مخصوصاً با رأی آمریکای جنایتکار و انگلیس و فرانسه وآلمان در حمایت از رژیم اسراییل و در جریان آتش بس اتفاق افتاد که نمونه و مصداق کامل جنایت جنگی و نقض حقوق بشر است.

موسوی با بیان اینکه خون شهدای مظلوم فلسطین دامن جنایتکارانه و اذناب آنان را خواهد گرفت، تصریح کرد: وعده الهی محقق خواهد شد و مطمئناً با این بمباران ها، کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه از اراده مسلمین در مقابله با رژیم جع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران بیمارستان المعمدانی غزه مصداق کامل جنایت جنگی است

بمباران بیمارستان المعمدانی غزه مصداق کامل جنایت جنگی است