مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-27اجتماعي

افتتاح نمایشگاه آسمان اقتدار در کرمانشاه


نمایشگاه آسمان اقتدار به منظور نمایش آخرین دستاوردهای هوافضای سپاه، با حضور استاندار و جمعی از مسئولین در کرمانشاه افتتاح شد.

- ایسنا/کرمانشاه نمایشگاه "آسمان اقتدار" به منظور نمایش آخرین دستاوردهای هوافضای سپاه، با حضور استاندار و جمعی از مسئولین در کرمانشاه افتتاح شد.

سرهنگ سعید بهشتی راد معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، امروز(پنجم مهر) در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در این نمایشگاه که تا 20 مهر برپاست، دستاوردهای هوافضای سپاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: در این نمایشگاه 12 سامانه پهپادی، چهار سامانه پدافندی و پنج سامانه موشکی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در این نمایشگاه موشک خیبر شکن و سامانه های پهپادی جدیدی مثل پهپاد شاهد 136 و سامانه پدافندی 3 خرداد به عنوان جدیدترین دستاوردهای هوافضای سپاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی گفت: کرمانشاه به عنوان چهارمین استان بعد از اصفهان، قم و تهران، برای برپایی این نمایشگاه انتخاب شده است.

بهشتی راد با اشاره به برپایی این نمایشگاه به صورت راوی محور، افزود: راویان تلاش خواهند کرد تا بازدیدکنندگان را با نحوه کار این سامانه ها آشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه آسمان اقتدار در کرمانشاه

افتتاح نمایشگاه آسمان اقتدار در کرمانشاه