مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:452023-09-23سياسي

نقش تاثیر سوابق تحصیلی در ادامه روند تحصیلی افراد


دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ضمن گرامی داشت یاد شهدای تعلیم و تربیت و علم و فناوری بر نقش مثبت اعمال سوابق تحصیلی تاکید و عنوان کرد؛ - دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ضمن گرامی داشت یاد شهدای تعلیم و تربیت و علم و فناوری بر نقش مثبت اعمال سوابق تحصیلی تاکید و عنوان کرد؛ دستگاه های مسئول نتایج مثبت آن را به مردم اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی مشروح این پیام به شرح ذیل است: آغاز سال تحصیلی جدید فرصتی است تا به مرور برخی مسائل نظام تعلیم و تربیت در کشور و دستاوردهای انقلاب در این حوزه و اولویت های پیش رو بپردازیم.

انقلاب اسلامی ایران با هدف بازسازی بنیادهای اساسی جامعه در راستای تربیت انسان الهی با هدایت بزرگ مرد الهی حضرت امام خمینی(ره) که خود نمونه برجسته انسان تربیت شده در مکتب الهی بود به پیروزی رسید.

با وقوع انقلاب اسلامی ایران و متعاقب آن انقلاب فرهنگی جهاد علمی در کشور آغاز شد و کشور ایران که بیش از 50 درصد مردمش در آن زمان سواد خواندن و نوشتن نداشتند؛ امروز به نرخ باسوادی به بیش از 97 درصد رسیده است و دختران ایرانی نیز در این جهاد علمی مشارکت فعال و پویا دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تاثیر سوابق تحصیلی در ادامه روند تحصیلی افراد

نقش تاثیر سوابق تحصیلی در ادامه روند تحصیلی افراد