مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 22:352023-10-04سياسي

اقدام به موقع دستگاه های اجرایی مرتبط در زمینه دفن پسماند ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر اقدام به موقع دستگاه های مرتبط در زمینه دفن پسماند، هرگونه کوتاهی در این راستا را غیرقابل قبول دانست.

- ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر اقدام به موقع دستگاه های مرتبط در زمینه دفن پسماند، هرگونه کوتاهی در این راستا را غیرقابل قبول دانست.

سیدکمال الدین میرجعفریان 12 مهر در نشست کارگروه مدیریت پسماند استان بیان کرد: دستگاه های مرتبط با پسماند از جمله شهرداری و منابع طبیعی چنانچه در خصوص دفن پسماند و تعیین و اختصاص زمین برای دفن پسماند به وظایف قانونی خود عمل نکنند، به مراجع قضایی و نظارتی ارجاع داده می شوند.

وی با تأکید بر تعیین تکلیف محل های دفن زباله تا یک هفته آینده در کلیه شهرستان های استان اردبیل، افزود: در این زمینه انجام وظایف از سوی فرمانداران، دهیاران، منابع طبیعی و شهرداری های مناطق ضروری است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان لازم بودن حفاظت از محیط زیست و زمین های کشاورزی مرغوب، اظهار کرد: جهاد کشاورزی به عنوان متولی باید با جلوگیری از استفاده از نایلون در کشت، اقدامات بازدارنده قانونی را در صورت عدم رعایت این موضوع، انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام به موقع دستگاه های اجرایی مرتبط در زمینه دفن پسماند ضروری است

اقدام به موقع دستگاه های اجرایی مرتبط در زمینه دفن پسماند ضروری است