مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-30بين الملل

رسانه آمریکایی: کاخ سفید در حال پذیرش واقعیت ایران هسته ای است


عضو ارشد اندیشکده آمریکایی «مرکز منافع ملی» با انتشار یک یادداشت گفته که «متاسفانه» ایران یک قدرت هسته ای است و کاخ سفید در حال پذیرش این واقعیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گِرِگ پریدی عضو ارشد بخش خاورمیانه در اندیشکده مرکز منافع ملی آمریکا در وبگاه نشنال اینترست این کشور، یادداشتی تحت این عنوان منتشر کرد: گزینه های بد بایدن در قبال ایران .

این تحلیلگر ارشد آمریکایی در مطلب خود تصریح کرده که متاسفانه ایران یک قدرت هسته ای است و کاخ سفید در حال پذیرش این واقعیت است .

وی نوشت: به دنبال تبادل زندانیان که هفته گذشته بین ایالات متحده و ایران پس از انتقال 6 میلیارد دلار از درآمد نفتی ایران انجام شد، منتقدان دولت بار دیگر مخالفت خود را با معامله با دولت فعلی ایران ابراز کردند.

علاوه بر شروط تایید شده توافق مبادله زندانیان و انتقال دارایی ها، در ماه های اخیر همچنین مشخص شده است که تلاش های گسترده تری برای تشویق ایران به کاهش سرعت برنامه غنی سازی اورانیوم و کاهش تنش ها در خاورمیانه در جریان است.

هدف از این کار ایجاد تفاهمات غیررسمی با ایران از طریق ترکیبی از خط قرمزهای ایالات متحده و کاهش آشکار تحریم ها که صادرات نفت ایران را هدف قرار می دهد، به جای مذاکره برای توافق رسمی است؛ توافق رسمی که اگر حاصل شود مشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه آمریکایی: کاخ سفید در حال پذیرش واقعیت ایران هسته ای است

رسانه آمریکایی: کاخ سفید در حال پذیرش واقعیت ایران هسته ای است