مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-30سياسي

بهزیستی زنجان مددجوی پشت نوبتی مستمری بگیر ندارد


سرپرست بهزیستی استان زنجان تعداد مستمری بگیران بهزیستی را در حوزه توانبخشی 16 هزار و 178 نفر اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مددجوی پشت نوبتی مستمری بگیر نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله خدابنده لو، سرپرست بهزیستی استان زنجان پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی ناشنوایان ضمن گرامیداشت این روز با اشاره به شعار امسال روز جهانی ناشنوایان که نقش آفرینی ناشنوایان با پذیرش اجتماعی است، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در هر کجا وظیفه ای که در قبال ناشنوایان داریم را انجام بدهیم.

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه ما در استان در حدود 2 هزار و 535 مددجوی ناشنوا داریم که بیش از 800 نفر دچار اختلال گفتاری هستند، تصریح کرد: بیش از 5 هزار نوزاد در نیمه نخست سال جاری در استان زنجان غربالگری شنوایی شده اند.

وی با اشاره به شنوایی سنجی کودکان 3 تا 5 سال که برای بیش از 500 کودک انجام شده است، افزود: کل مددجویان در استان 20 هزار و 195 نفر در همه گروه ها هستند.

خدابنده لو  تعداد مستمری بگیران بهزیستی را در حوزه توانبخشی 16 هزار و 178 نفر اعلام کرد و افزود: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مدد جوی پشت نوبتی مستمری بگیر نداریم مگر اینکه فردی جدیداً اقدام کرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی زنجان مددجوی پشت نوبتی مستمری بگیر ندارد

بهزیستی زنجان مددجوی پشت نوبتی مستمری بگیر ندارد