مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 22:412023-10-13سياسي

افتتاح برج علم و فناوری لارستان با حضور معاون علمی رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، همزمان با دومین سفر هیئت دولت به استان فارس معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور روز جمعه در لارستان حضور یافت و برج علم و فناوری خیرساز این شهرستان را افتتاح کرد.

معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور در مراسم افتتاح برج علم و فناوری لارستان اظهار داشت: اقتصاد دانش بنیان دارایی اصلی اش فناوری است، امروز تعیین کننده قدرت یک کشور فناوری است، اگر صد شرکت بزرگ دنیا را کنار هم قرار دهیم بیش از 90 درصد دارایی شان فناوری است.

روح الله دهقانی فیروزآبادی افزود: اقتصاد دانش بنیان یک مقوله تحول ساز است، اقتصادی که می تواند ارزش افزوده های چند صد برابری ایجاد کند، ما شرکت هایی را داریم در کشور که با استفاده از فناوری صددرصد سود دارند.

وی با تأکید بر ضرورت حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان گفت: باید بجای پرداختن به اقتصاد سرمایه محور دولتی به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم، در کشور ما نخبه هایی هست که هیچ جا پیدا نمی شود، اقتصاد دانش بنیان را نباید دولتی متولی اش باشد بلکه این نهاد یک نهاد مردمی است، این اقتصاد را باید مردم راه بیاندازند و جلو ببرند که قطعأ موفق خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح برج علم و فناوری لارستان با حضور معاون علمی رییس جمهور

افتتاح برج علم و فناوری لارستان با حضور معاون علمی رییس جمهور