مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-02سياسي

ارجاع بخش هایی از ماده مربوط به مسائل زیست محیطی برنامه هفتم توسعه به کمیسیون تلفیق


در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در بخش طرح های تملک دارایی های سرمایه ای در مجلس شورای اسلامی بخش هایی از ماده مربوط به مباحث محیط زیستی با تصمیم رییس مجلس جهت اصلاح به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران ارجاع داده شد.

- در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در بخش طرح های تملک دارایی های سرمایه ای در مجلس شورای اسلامی بخش هایی از ماده مربوط به مباحث محیط زیستی با تصمیم رییس مجلس جهت اصلاح به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران ارجاع داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق درباره برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، با تصمیم محمدباقر قالیباف رییس مجلس بند الف ماده 22 و همچنین بندهای الحاقی 1 الی 4 این لایحه جهت اصلاح به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد.

متن بند الف این ماده به شرح زیر است: ماده 22- با هدف رعایت استانداردهای زیست محیطی، اقدامات زیر انجام می شود: الف- 1- سازمان حفاظت محیط زیست مکلف است ظرف سه ماه پس از لازمالاجرا شدن این قانون نسبت به تهیه شاخص ها، ضوابط و معیارهای محیط زیستی برای استقرار کلیه کاربری ها اقدام نماید و ظرف دو ماه آن را به تصویب شورایعالی محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع بخش هایی از ماده مربوط به مسائل زیست محیطی برنامه هفتم توسعه به کمیسیون تلفیق

ارجاع بخش هایی از ماده مربوط به مسائل زیست محیطی برنامه هفتم توسعه به کمیسیون تلفیق