مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-23اجتماعي

ایجاد 168 مدرسه در قالب طرح شهید پناهی در لرستان


به دلیل پراکندگی مناطق روستایی و عشایری در قالب طرح شهید پناهی ، 168 مدرسه در قالب این طرح قرار گیرد که 50 مدرسه از این طرح برای سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت:به دلیل پراکندگی مناطق روستایی و عشایری در قالب طرح "شهید پناهی"، 168 مدرسه در قالب این طرح قرار گیرد که 50 مدرسه از این طرح برای سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید.

رضا عزتی امروز یکم مهرماه در حاشیه مراسم نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت که همزمان با سراسر لرستان در محل هنرستان ولیعصر(عج) خرم آباد نواخته شد، در گفت وگو با ایسنا با تبریک سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: سربلندی یک ملت در سایه تعلیم و تربیت رخ می دهد، از این رو تعلیم و تربیت از سیاست های بنیادین اسلام و از اهداف زیربنایی بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) است و ایشان تربیت را از خویشاوندان خود آغاز کرد و این نشان از اهمیت این مقوله دارد.

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه یک کشور در گرو توجه و اهمیت به آموزش و پرورش است، افزود: در مدرسه است که همه دانش آموزان با حقوق و تکالیف خود و فرهنگ جامعه آشنا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 168 مدرسه در قالب طرح شهید پناهی در لرستان

ایجاد 168 مدرسه در قالب طرح شهید پناهی در لرستان