مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-25فرهنگي

ابراز تمایل دبیرکل عربستانی یک سازمان فرهنگی برای سفر به ایران


دبیرکل سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ، با توجه به سابقه تمدنی ایران تاکید کرد که این سازمان می تواند کارهای زیادی را با همکاری ایران انجام دهد.

- دبیرکل سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ، با توجه به سابقه تمدنی ایران تاکید کرد که این سازمان می تواند کارهای زیادی را با همکاری ایران انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی برای حضور در اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی به دوحه سفر کرده و قرار است در این اجلاس سخنرانی کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین علاوه بر گفت وگو با دبیرکل سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ، قرار است با مسئولان قطری و همتایان اش از کشورهای اسلامی نیز دیدار و گفت وگو کند.

این اجلاس با شعار به سوی نوسازی فعالیت فرهنگی در جهان اسلام آغاز به کار کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با سالم بن محمد المالک دبیرکل سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ (آیسسکو)، با تاکید بر اهمیت جایگاه این سازمان، بر علاقه مندی برای همکاری بیشتر با آن تاکید کرد.

وی در این باره توضیح داد: حوزه دغدغه های فرهنگی در جهان اسلام متنوع است و نیاز به رایزنی و گفت وگوی بیشتر بین مقامات کشورهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تمایل دبیرکل عربستانی یک سازمان فرهنگی برای سفر به ایران

ابراز تمایل دبیرکل عربستانی یک سازمان فرهنگی برای سفر به ایران