مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-18سياسي

جامعه نیازمند ترویج روح نشاط و شادابی است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که جامعه نیازمند ترویج روح نشاط و شادابی است، خطاب به جانبازان روشندل، اظهار کرد: این روحیه و آمادگی شما پیام زیادی دارد مبنی بر این که روزی بندگان پاکی وجود داشتند که جسم سالم خود را فدا کردند تا این کشور، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که جامعه نیازمند ترویج روح نشاط و شادابی است، خطاب به جانبازان روشندل، اظهار کرد: این روحیه و آمادگی شما پیام زیادی دارد مبنی بر این که روزی بندگان پاکی وجود داشتند که جسم سالم خود را فدا کردند تا این کشور، نظام و مردم حفظ شود و این بزرگترین جهادی بود که شما عزیزان به فرمان امام انجام دادید.

عابدین خرّم در دیدار با جمعی از جانبازان روشندل به مناسبت روز جهانی عصای سفید، با بیان این که خدمت به جانبازان عزیز، افتخار ما است، گفت: در این راستا هر چه از دست مان برآید، انجام می دهیم.

وی افزود: شما جانبازان عزیز امروز نیز با این شرایط جسمانی که دارید، به هیچ وجه عقب نشینی نکرده اید و با همان روحیه زمان هشت سال دفاع مقدس، این مسیر را ادامه می دهید.

وی ادامه داد: این حرکت شخصیت های انقلابی به گونه ای است که از درگاه خداوند ناامید نمی شوند و امیدوارانه، درخشان تر و با شادابی زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه نیازمند ترویج روح نشاط و شادابی است

جامعه نیازمند ترویج روح نشاط و شادابی است