مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-16اقتصادي

26 واحد راکد استان کردستان به چرخه تولید بازگشت


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در راستای نهضت فعال سازی واحدهای راکد استان خوشبختانه سال گذشته با همکاری شرکت شهرک های صنعتی 26 واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشت.

- ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در راستای نهضت فعال سازی واحدهای راکد استان خوشبختانه سال گذشته با همکاری شرکت شهرک های صنعتی 26 واحد راکد استان به چرخه تولید بازگشت.

بختیار خلیقی امروز (24مهر) در جلسه هم اندیشی نهضت احیا واحدهای راکد کردستان با اشاره به عنوان شعار سال که مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده و تاکید هر ساله مقام معظم رهبری بر تولید اظهار کرد: در این راستا حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغالزایی یکی از اولویت های صمت کردستان است.

وی با بیان اینکه امسال در شعار سال عنوان رشد تولید اضافه شده است، بیان کرد: همین مسئله نشان از اهمیت تولید دارد و برنامه ریزی علمی و متناسب با شرایط موجود و احیای واحدهای راکد ضروری است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان یادآور شد: بر اساس پایش واحدهای تولیدی و صنعتی استان از مجموع هزار و 27 واحد صنعتی 65 درصد فعال و 131 واحد غیر فعال است و بقیه هم نیمه فعال و قابلیت احیا دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 واحد راکد استان کردستان به چرخه تولید بازگشت

26 واحد راکد استان کردستان به چرخه تولید بازگشت