مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 21:162023-09-25سياسي

آیت الله کعبی: وظیفه روحانیت ایجاد انسجام اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله عباس کعبی امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس علوم دینی آذربایجان شرقی اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی مهد علم و ایمان، فضیلت و فرزانگی، مردانگی، غیرت و فداکاری در راه مکتب اسلام، اهل بیت (ع)، انقلاب ، حافظ نظام اسلامی و دیار رزمندگان دفاع مقدس است.

وی افزود: حوزه های آذربایجان، حوزه های دیرینه و قدیمی است و من بر همه طلایه داران فضلیت و جهاد که از این سرزمین برخاستند به علامه طباطبایی ها و آیت الله العظمی سبحانی و سبحانی ها تا مرحوم آیت الله قاضی بزرگ و قاضی شهید محراب و شهید مدنی و نیز باکری و باکری ها سلام و درود می فرستم.

آیت الله کعبی افزود: سرزمین آذربایجان مهد دلیری ها و استعدادها و توانمندی هاست و از این بابت مسئولیت حوزویان این استان در این زمان برای حفظ این پیشینه تاریخی بسی سنگین است.

وحدت و همدلی نیاز جامعه امروز وی با تقدیر و تشکر از حضور روحانیون و فضلا در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه استان، مسئله وحدت را مهم دانست و گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی و باهم افزایی بتوانیم رسالت سنگین خودمان را انجام بدهیم.

این مدرس حوزه های علمیه تاکید کرد: سلسله جنبان روحانیت انبیای عظام الهی هستند،تاریخ روحانیت اسلام با طلوع خورشید تابناک اسلام در آغاز بعثت شروع شد، اگر بخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی: وظیفه روحانیت ایجاد انسجام اجتماعی است

آیت الله کعبی: وظیفه روحانیت ایجاد انسجام اجتماعی است