مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 16:562023-09-29سياسي

تسنیم خبر داد: آرامش زاهدان پس از نماز جمعه امروز مسجد مکی + فیلم


خبرگزاری تسنیم با انتشار یک فیلم نوشت: هیچ گونه مشکل خاصی در سطح شهر نیست و فقط تعدادی از نیروهای امنیتی در خیابان خیام مستقر ند تا مانع از هرگونه اقدام خرابکارانه از سوی برخی افراد شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تسنیم نوشت: گروهک های تجزیه طلب و منافقین از ماه ها قبل در تلاش بودند به بهانه حوادث 8 مهر زاهدان، دوباره با تحریک مردم بلوچ در نماز این هفته زاهدان اقدام به اغتشاش و ناامنی کنند و برخی تحرکات سنگین ر سانه ای خود را از روزهای گذشته آغاز کرده بودند و تلاش های بسیاری کردند تا مردم را با خود همراه کنند.

این رسانه ها با طرح ادعاهای غیراوقعی و انتشار اخبار کذب در تلاش بودند احساسات مردم سیستان و بلوچستان و به ویژه مردم بلوچ را به بهانه حوادث 8 مهر برانگیخته و اوضاع را علیه آنها نشان دهند و بگویند نظام اسلامی کاری برای شما نخواهند کرد تا با این حربه بتوانند با حضور برخی عوامل نفوذی خود، شهر را ناامن کرده و اقدام به تخریب اموال عمومی و درگیری در شهر کنند.

نیروهای امنیتی از صبح امروز به منظور جلوگیری از هرگونه درگیری و اغتشاش در سطح شهر، در آماده باش کامل بوده و با حضور در برخی معابر و خیابان های شهر به ویژه خیابان های منتهی به مسجد مکی می شود، تحرکات افراد نفوذی و معاند را تحت نظر گرفته تا مانع هرگونه خرابکاری از سوی این افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسنیم خبر داد: آرامش زاهدان پس از نماز جمعه امروز مسجد مکی + فیلم

تسنیم خبر داد: آرامش زاهدان پس از نماز جمعه امروز مسجد مکی + فیلم