مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 21:352023-10-12پزشكي

بیش از 8 هزار نفر در ایلام از خدمات بهزیستی استفاده می کنند


معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره بهزیستی ایلام گفت: در 6 ماه نخست سال جاری تعداد 8 هزار و 12 نفر از خدمات مرکز مشاوره بهزیستی استفاده کرده اند.

- فروزان افسرده معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی استان ایلام، شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای سلامت روان افراد جامعه در این استان تعداد 35 مرکز مشاوره بهزیستی فعالیت دارند.

   وی افزود: در6 ماه نخست سال جاری تعداد 8 هزار و 12 نفر شامل 4 هزار و 807 نفر به صورت حضوری و3 هزار و 205 نفر از طریق تماس با مرکز تلفنی از خدمات این مراکز مشاوره بهزیستی استان ایلام استفاده کرده اند.

  معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی استان ایلام ادامه داد: شهروندان عزیز برای استفاده از خدمات این مراکز می توانند با شماره تلفن 1480 تماس حاصل و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنند.

افسرده خاطرنشان کرد: این مراکز در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش سطح رضایتمندی از زندگی و گسترش فرهنگ مشاوره در زمینه های مختلف مشاوره خانواده، کودک، پیش از ازدواج، زوج درمانی، فردی و روان درمانی، شغلی و تحصیلی به عموم مردم ارایه خدمت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مرکز مشاوره خانواده یکی از شاخه های تخصصی مشاوره است و همان طور که از نامش مشخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 8 هزار نفر در ایلام از خدمات بهزیستی استفاده می کنند

بیش از 8 هزار نفر در ایلام از خدمات بهزیستی استفاده می کنند