مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:162023-10-18اقتصادي

بهره وری در نظام تصمیم گیری کرمان جایگاهی ندارد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: بهره وری در نظام تصمیم گیری مسؤولان استان کرمان جایگاهی ندارد و این در شرایطی ست که با توجه به اعداد و ارقام باید تحرک جدی برای افزایش بهره وری به وجود آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید مهدی طبیب زاده صبح امروز در چهارمین جشنواره بهره وری و رقابت پذیری در محل اتاق بازرگانی اظهار داشت: استان کرمان با دارا بودن 7 میلیارد مکعب آب، 20 میلیارد کیلووات برق، نیروی انسانی، نهاده های کشاورزی و 40 نوع ماده معدنی اما خروجی متناسب با این ظرفیت ها ندارد و اعداد و ارقام با هم نمی خواند.

وی بیان داشت: ارزش آب مصرفی در استان کرمان برابر با 18 تا 20 میلیارد دلار است در حالی که خروجی مناسبی در بهره وری نداریم و این نشان می دهد در کرمان اضمحلال منابع را به جای بهره وری داریم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با تاکید بر اینکه اگر کارها منجر به بازدهی خوب اقتصادی نشود، راه به جایی نبرده ایم، گفت: بهره وری در نظام تصمیم گیری مسؤولان استان کرمان جایگاهی ندارد و این در شرایطی ست که با توجه به اعداد و ارقام باید تحرک جدی برای افزایش بهره وری به وجود آید.

طبیب زاده متذکر شد: کرمان به عنوان استانی با برخورداری از مواهب و منابع طبیعی به جایگاه متوسط کشوری هم نتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری در نظام تصمیم گیری کرمان جایگاهی ندارد

بهره وری در نظام تصمیم گیری کرمان جایگاهی ندارد