مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-04ورزشي

پرسپولیس پرونده لوکادیا را برد


کمیته حل اختلاف فیفا در پرونده شکایت از یورگن لوکادیا، به سود پرسپولیس رای داد و بازیکن هلندی و باشگاه چینی به صورت تضامنی محکوم به پرداخت غرامت به باشگاه پرسپولیس شدند.

- جی پلاس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با تلاش های باشگاه و دفاعیات مطرح شده، سرانجام کمیته حل اختلاف فیفا رای پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا را صادر کرد و پرسپولیس برنده این پرونده شد و بازیکن هلندی و باشگاه چینی به صورت تضامنی محکوم به پرداخت غرامت به باشگاه پرسپولیس شدند.

در بند یک حکم آمده است که بخشی از شکایت باشگاه به عنوان خواهان پذیرفته شده است.

در بند دو تصریح شده است که یورگن لوکادیا محکوم و ملزم به پرداخت 324 هزار و 200 دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه هستند که باید به حساب باشگاه واریز شود.

در بند سه نیز آمده است که خوانده دو یعنی باشگاه چینی کانگژو که لوکادیا هم اکنون در آن توپ می زند به صورت تضامنی، نسبت به پرداخت این مبلغ به باشگاه پرسپولیس، مسوولیت دارد.

در بند 4 عنوان شده است که باشگاه پرسپولیس نمی تواند نسبت به خوانده ها، خواسته و شکایت دیگری را در ارتباط با موضوع پرونده مطرح نماید.

در بند5 تصریح شده است؛ مطابق بند 24 از آیین نامه تعیین وضعیت بازیکنان فیفا مبلغ مذکور باید ظرف 45 روز به حساب اعلامی از سوی باشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس پرونده لوکادیا را برد

پرسپولیس پرونده لوکادیا را برد