مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-09ورزشي

اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش سال 1402


سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، احمد مرادی هرندی سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن ایام هفته تربیت بدنی و ورزش در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در سطح استان اصفهان بیش از هزار برنامه فرهنگی و ورزشی با همکاری هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها خواهیم داشت که امیدوارم مورد توجه عموم قرار گیرند.

وی ادامه داد: در هفته تربیت بدنی و ورزش قصد داریم ورزش را به سطح شهر ببریم، جلساتی پیرامون فعالیت های فرهنگی ورزشی این هفته تشکیل شده تا عموم بتوانند در پرداختن به ورزش همگانی سهیم باشند.

مرادی با اشاره به برنامه های پیشنهادی گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در سال 1402 خاطرنشان کرد: روز دوشنبه 24 مهر ماه همایش پارالمپیک اجرای ورزش های تطبیقی همگانی را داریم، افتتاحیه نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان در گلستان شهدا همراه با عطرافشانی قبور شهدا از ساعت 16 روز چهارشنبه 26 مهرماه برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: جشنواره روز جهانی بوکس ساعت 15 روز چهارشنبه 26 مهرماه و زنگ ورزش در زورخانه ساعت 20 همان روز در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش سال 1402

اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش سال 1402