مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 23:352023-10-07سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: حماسه امروز فلسطینی ها زمینه سازی برای ظهور است


رییس جامعه مدرسین با بیان اینکه مقاومت با تمام مظلومیت های خود تمام ابرقدرت های جهان را به بهت و ناباوری فرو برده است، گفت: حماسه امروز فلسطینی ها زمینه سازی ظهور است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امشب در آیین افتتاحیه دروس موسسه آموزشی، پژوهشی و تبلیغی برهان، ضمن تبریک عملیات طوفان الأقصی ، اظهار کرد: امروز باید به این اتفاق بالید و افتخار کرد چراکه مقاومت با تمام مظلومیت های خود تمام ابرقدرت های جهان را به بهت و ناباوری فرو برده است.

وی با بیان اینکه این اتفاق تلافی جنایات دشمن بوده است، مطرح کرد: شهیدی که جان می دهد رویش به دنبال آن هست و صدها نفر پس از آن وارد میدان می شوند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: اگر جنگ شناختی رقم خورد، انسان ها دچار بی تفاوتی می شوند و فکر و اندیشه آن ها تسخیر می شود، دیگر شاهد رویش ها نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حماسه امروز فلسطینی ها زمینه سازی ظهور است، عنوان کرد: طبق فرمایش خداوند در قرآن کریم ظلم هیچ گاه پایدار نخواهد بود.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با بیان اینکه ما طلاب به عنوان روحانیت شیعه شناخته می شویم و در این راستا رسالت هایی بر عهده داریم، خاطرنشان کرد: کسب علم و دانش و فهم عمیق دین نخستین انتظار از طلاب و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: حماسه امروز فلسطینی ها زمینه سازی برای ظهور است

آیت الله حسینی بوشهری: حماسه امروز فلسطینی ها زمینه سازی برای ظهور است