مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-07بين الملل

آنتونوف اخراج دیپلمات های روس را «انتقام گیری» آمریکا خواند


سفیر روسیه در ایالات متحده آمریکا گفت، دو دیپلمات روسی بدون هیچ توضیحی از سمت ایالات متحده اخراج می شوند زیرا وزارت امور خارجه آمریکا به سادگی با یک اقدام تقابلی دیگر قصد انتقام گیری دارد.

- آنتونوف اخراج دیپلمات های روس را انتقام گیری آمریکا خواند سفیر روسیه در ایالات متحده آمریکا گفت، دو دیپلمات روسی بدون هیچ توضیحی از سمت ایالات متحده اخراج می شوند زیرا وزارت امور خارجه آمریکا به سادگی با یک اقدام تقابلی دیگر قصد انتقام گیری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع از وزارت خارجه روسیه روز جمعه به خبرگزاری اسپوتنیک تایید کرد که ایالات متحده تصمیم به اخراج دو دیپلمات روسی گرفته و این تصمیم را بی اساس خواند.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده در بیانیه ای گفت: من می توانم تأیید کنم که چند روز پیش مقامات آمریکایی این حمله تقابلی اخیر را انجام دادند و دو دیپلمات سفارت روسیه در واشنگتن را عنصر نامطلوب اعلام کردند.

با این حال، واقعیت زیر تعجب آور است؛ هنگام ارائه یادداشت در مورد اخراج، همکاران در وزارت امور خارجه آمریکا به دلایلی به ما اطمینان دادند که قصد تبلیغ این ماجرا و در میان گذاشتن جزییات آن را با مطبوعات ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنتونوف اخراج دیپلمات های روس را «انتقام گیری» آمریکا خواند

آنتونوف اخراج دیپلمات های روس را «انتقام گیری» آمریکا خواند