مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-20سياسي

رژیم صهیونیستی آرزوی شوم آواره کردن مردم غزه و شکست جبهه مقاومت را به گور می برد


رژیم غاصب صهیونیستی آرزوی شوم آواره کردن مردم غزه و شکست جبهه مقاومت را به گور خواهد برد، ما به وعده الهی دل خوش کرده ایم و هرگز ناامید نمی شویم زیرا پیروزی نهایی از آن جبهه حق است.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند گفت: رژیم غاصب صهیونیستی آرزوی شوم آواره کردن مردم غزه و شکست جبهه مقاومت را به گور خواهد برد، ما به وعده الهی دل خوش کرده ایم و هرگز ناامید نمی شویم زیرا پیروزی نهایی از آن جبهه حق است.

حجت الاسلام محمد مختاری در خطبه های نماز جمعه بیرجند که در مصلی المهدی (عج) این شهر اقامه شد، افزود: از طرفی سکوت مرگبار سازمان ملل و مجامع حقوق بشری در مقابل این جنایتکاران، نشانگر آن است که همه این سازمان ها برای سلطه گری مستکبران ایجاد شده است.

وی ضمن انتقاد از سکوت برخی چهره های سرشناس هنری، دینی و سیاسی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این افراد در اغتشاشات سال گذشته و جنگ اوکراین صدایشان بلند بود اما اکنون سکوت کرداه ند بدانند که شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی محسوب می شوند.

خطیب جمعه بیرجند ادامه داد: همه حوادثی که این روزها برای مردم غزه رخ داده، تلخ است اما اسراییل و آمریکا بدانند این جنایات نمی تواند صبر و مقاومت ما را بشکند بلکه نشانه قدرت و مقاومت امت اسلامی است که توانستیم دشمن را در عرصه میدانی و اطلاعاتی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی آرزوی شوم آواره کردن مردم غزه و شکست جبهه مقاومت را به گور می برد

رژیم صهیونیستی آرزوی شوم آواره کردن مردم غزه و شکست جبهه مقاومت را به گور می برد