مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-09اقتصادي

اختیارات گشت های راهداری و حمل و نقل جاده ای افزایش می یابد


معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش اختیارات قانونی گشت های راهداری خبرداد و گفت: به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز این سازمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، عباسعلی بنی اسدی معاون توسعه مدیریت منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با همراهی مدیران کل دفاتر برنامه ریزی و سرمایه گذاری این سازمان به قم سفر کرد.

وی درجلسه ای که با حضور سرپرست، معاونین، روسای ادارات و جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، درسخنانی ضمن تبریک سالروز ورود بانوی کرامت به قم اظهار کرد: با توجه به کمبود نیروی انسانی، پیگیر کسب مجوز استخدام 300 نفر عوامل فنی جهت تامین بخشی از نیاز سازمان هستیم.

بنی اسدی دربخش دیگری از اظهارات خود به تمهیدات اجرایی سازمان برای تجهیز و تامین ناوگان راهداری پرداخت و گفت: مترصد اجرای مناقصه ای کلان، به منظور اورهال و تجهیز ناوگان راهداری کشور هستیم .

وی افزود: همچنین درراستای تامین خودروهای سواری مورد نیاز که نقشی مهم درانجام ماموریتهای برونشهری و بین استانی دارند، درحال پیگیری جهت خرید تعداد متنابهی خودرو سبک تویوتا وانت و پژو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات گشت های راهداری و حمل و نقل جاده ای افزایش می یابد

اختیارات گشت های راهداری و حمل و نقل جاده ای افزایش می یابد