مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-14سياسي

دفتر پست شهر جدید سهند با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست افتتاح شد


دفتر پستی شهید حاج قاسم سلیمانی شهر جدید سهند با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست افتتاح و ساختمان خدمات پستی این شهر نیز کلنگ زنی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دفتر پستی شهید حاج قاسم سلیمانی شهر جدید سهند با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست افتتاح و ساختمان خدمات پستی این شهر نیز کلنگ زنی شد.

محمود لیایی، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست روز شنبه، 22 مهر ماه در آیین افتتاح دفتر پستی شهید حاج قاسم سلیمانی شهر جدید سهند، شعار جدید اداره پست را مراجعه و خدمات پستی درب منزل و محل کار به جای مراجعه مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم با احداث و افتتاح دفاتر پستی در راستای شعار جدید پست مردم دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پستی نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تراب محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز ویژگی و خصلت رژیم صهیونیستی را جرم و جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد و افزود: ما امروز شاهد حملات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستیم، البته حماس با عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی، هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکسته و نقشه های احداث کریدور و عادی سازی با کشورهای عربی را نقش بر آب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر پست شهر جدید سهند با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست افتتاح شد

دفتر پست شهر جدید سهند با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست افتتاح شد