مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-02سياسي

حمایت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی از سه قلوهای « هلیلانی »


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: در راستای حمایت از جوانی جمعیت، از خانواده های دارای سه قلو و بیشتر به صورت ویژه حمایت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی، محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام با حضور در منزل سه قلوهای شهرستان هلیلان، گفت: بنیاد پانزده خرداد، در راستای حمایت از جوانی و افزایش جمعیت از خانواده های سه قلو و بیشتر به صورت ویژه حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه افزایش جمعیت و سلامت سرلوحه کار بنیاد است، افزود: بنیاد پانزده خرداد اقدامات ویژه و متعددی در این زمینه در دست اجرا دارد که یکی از مهم ترین این اقدامات حمایت از فرزندآوری است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام ادامه داد: طرح ملی حمایت از خانواده های دارای فرزند چندقلو آغاز شده است.

 زارع خاطرنشان کرد: اهدا کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، اهدای بسته لبخند مادری به ازای هر یک از فرزندان و  تامین پوشک فرزندان به مدت شش ماه از جمله حمایت های بنیاد از این خانواده دارای فرزند سه قلو است.

  این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین پدر این خانواده از طریق بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی از سه قلوهای « هلیلانی »

حمایت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی از سه قلوهای « هلیلانی »