مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-20سياسي

خطیب جمعه اهواز: مرحله دوم طوفان الاقصی در حال برنامه ریزی است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بیش از 100 هزار جنگجوی شهادت طلب از جبهه حزب الله خود را برای یک عملیات طوفانی علیه رژیم صهیونیستی آماده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به جنایات غزه اظهار کرد: حق بر باطل پیروز می شود و صهیونیست ها و جنایتکاران جنگی و حامیان آنها دچار نابودی خواهند شد.

  خطیب جمعه اهواز خاطرنشان کرد: یکی از نشانه های تقوای عمومی آمادگی برای جهاد فی سبیل الله است و اگر افراد یک جامعه به بهانه ای از حضور در جهاد شانه خالی کند، نشانه ی فاصله گرفتن از تقواست و این جامعه دچار ذلت خواهد شد.

  وی گفت: تابلوی جنایت های جنگی آمریکا و صهیونیسم علیه کودکان و زنان فلسطینی نشان دهنده ی 85 سال جنایت، غصب و تجاوز به فلسطینیان با حمایت  آمریکاست.

  آیت الله کعبی ادامه داد: از آغاز تشکیل سازمان ملل متحد تا کنون نزدیک به 100 مصوبه شورای امنیت مبنی بر جنایتکار بودن آمریکا وجود دارد که آمریکای جنایتکار 79 مصوبه را بر علیه ملت فلسطین و در حمایت از اسراییل وتو کرده است که دو مصوبه آن نیز طی هفته گذشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه اهواز: مرحله دوم طوفان الاقصی در حال برنامه ریزی است

خطیب جمعه اهواز: مرحله دوم طوفان الاقصی در حال برنامه ریزی است