مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-24سياسي

جبهه ایران؛ جبهه ضدایران!


از 22بهمن57 تا همین امروز جبهه بندی در مورد این جغرافیا تفاوتی نکرده است؛ همچنان دوگانه همین است؛ آنانی که دلشان برای ایران می تپد و آنانی که علیه ایران و ایرانی کار می کنند! هنوز هم همین دوگانه پابرجاست.

- از 22بهمن57 تا همین امروز جبهه بندی در مورد این جغرافیا تفاوتی نکرده است؛ همچنان دوگانه همین است؛ آنانی که دلشان برای ایران می تپد و آنانی که علیه ایران و ایرانی کار می کنند! هنوز هم همین دوگانه پابرجاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میکاییل دیانی فعال رسانه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این هفته شروع رسمی جنگ تحمیلی حزب بعث علیه ایران و دفاع مقدس مردم ایران است؛ جنگی که مقدماتش را امثال بختیار نخست وزیر محمدرضا پهلوی آماده کردند تا آنجا که به صدام گفته بود به ایران حمله کنید حتی اگر دو میلیون نفر کشته شود! ؛ کومله ها که ایران را تجزیه شده و تکه پاره می خواهند؛ ماموریت شناسایی، معرفی و ترور نیروهای انقلاب و مردم ایران را برعهده داشتند و با صدام هم کاسه بودند و از آن طرف رجوی ها که در داخل 17 هزار نفر را ترور کرده بودند؛ همراهشان شدند و یکی از لشگران بعث شدند تا به ایران حمله کنند و به اصطلاح خودشان فروغ جاویدان درست کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه ایران؛ جبهه ضدایران!

جبهه ایران؛ جبهه ضدایران!