مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-14سياسي

60 مدیر و کارمند متخلف سمنان به مراجع قضایی معرفی شدند


بازرس کل استان سمنان با بیان اینکه سازمان بازرسی در زمینه برخورد با فساد با کسی تعارف ندارد، گفت: از سال گذشته تاکنون، حدود 60 نفر از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان سمنان به محاکم قضایی و تخلفات اداری معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشیدزاده، بازرس کل استان سمنان ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان عالی ترین نهاد نظارتی در سال جاری یکی از راهبردهای اصلی خود را اصلاح نظام برنامه ریزی قرار داده است.

وی با بیان اینکه نگاه ما این است که مشکلات دولت و مردم برطرف شود، اضافه کرد: رویکرد ما در برنامه ریزی تغییر کرده است و از جزیی نگری به کلان محوری روی آورده ایم.

بازرس کل استان سمنان عنوان کرد: سال گذشته بیش از 210 گلوگاه فساد توسط سازمان بازرسی در کشور شناسایی و به رییس جمهور ارائه شده است.

رشیدزاده بیان کرد: برای اینکه در کشور یکپارچگی وجود داشته باشد، سازمان بازرسی این موضوعات را در دستور کار قرار داده و 22 برنامه کلان را به تمام استان ها ابلاغ کرده که در حال اجرا است.

وی افزود: همه استان ها این برنامه کلان محور را دنبال می کنند و به عنوان نمونه در حال حاضر تیم سازمان بازرسی در اداره کل صمت استان سمنان مستقر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 مدیر و کارمند متخلف سمنان به مراجع قضایی معرفی شدند

60 مدیر و کارمند متخلف سمنان به مراجع قضایی معرفی شدند