مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-15سياسي

بررسی بیش از 1700 پرونده در کمیسیون احراز جانبازی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و 700 پرونده جانبازی در کمیسیون احراز مورد بررسی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی رضایی در نوزدهمین نشست کمیسیون احراز جانبازی که با حضوری تمامی اعضاء در ساختمان شهید رجایی برگزار شد با تاکید بر بروزرسانی پرونده ایثارگران در سامانه سجایا، بیان کرد:از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک هزار و 700 پرونده در کمیسیون احراز جانبازی مورد بررسی قرار گرفته که این عدد در مقایسه با ایام مشابه سال گذشته، از رشد 70درصدی برخوردار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران افزود:احراز جانبازی از حساس ترین و پرمشغله ترین مجموعه های بنیاد است که دروازه ورودی به حوزه ایثارگری به شمار می رود و روند رسیدگی باید به گونه ای صورت گیرد که وضعیت ایثارگران مطابق قوانین و ضوابط بررسی و تعیین شود.

وی با اشاره به ماده یک قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران یادآور شد: بر اساس آیین نامه ای که با مشارکت ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بنیاد شهید با موضوع تعیین مصادیق ایثارگری تدوین شد صورت سانحه، مدارک بالینی هم زمان با حادثه و رأی کمیسیون پزشکی نیروی مربوطه برای تشکیل پرونده مورد نیاز است ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بیش از 1700 پرونده در کمیسیون احراز جانبازی

بررسی بیش از 1700 پرونده در کمیسیون احراز جانبازی