مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 08:552023-09-24فرهنگي

چرا هنرمند ایرانی به مغولستان رفت؟


عرفان خطیب زاده، دانش آموخته جوان تئاتر به عنوان تنها نماینده تئاتر ایران در کنفرانس/جشنواره بین المللی تئاتر مغولستان 2023 حضور داشت و مقاله ای را ارایه کرد.

- عرفان خطیب زاده، دانش آموخته جوان تئاتر به عنوان تنها نماینده تئاتر ایران در کنفرانس/جشنواره بین المللی تئاتر مغولستان 2023 حضور داشت و مقاله ای را ارایه کرد.

این دانش آموخته تئاتر که در گرایش نمایش عروسکی در دانشکده هنرهای زیبا تحصیل کرده است، درباره حضور خود در کنفرانس/جشنواره بین المللی تئاتر مغولستان به ایسنا گفت: این رویداد یک سال در میان زیر نظر ITI جهانی و یونسکو برگزار می شود و امسال میزبان کنفرانسی با موضوع تئاتر و عشایر بود که پس از ارسال مقاله در نهایت 12 تن از سراسر جهان انتخاب شدند.

خطیب زاده که مقاله و سخنرانی تخصصی خود را با موضوع تئاتر کاربردی و ارتقا سبک زندگی عشایر در این رویداد فرهنگی ارایه کرده است، درباره محتوای آن توضیح داد: در دنیا 35 میلیون عشایر داریم که در کشورهای گوناگون زندگی می کنند.

از آنجا که یکی از اهداف تئاتر، ایجاد تغییرات اجتماعی است، تلاش کردم مقاله ای بنویسم درباره اینکه تئاتر کاربردی که شامل تئاتر خیابانی، پرفورمنس، تعلیمی (پداگوژی) و تئاتر درمانی است، چگونه می تواند به ارتقای فرهنگی و سبک زندگی عشایر کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هنرمند ایرانی به مغولستان رفت؟

چرا هنرمند ایرانی به مغولستان رفت؟