مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:012023-10-04اقتصادي

1212 نفر از کارگران بنگاه های اقتصادی مشکل دار حمایت شدند


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: 1212 نفر از کارگران بنگاه های اقتصادی مشکل دار این استان حمایت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی گفت: یکی از سیاست های حمایتی دولت برای حفظ اشتغال موجود و کاهش نرخ بیکاری، کمک به بنگاه های اقتصادی مشکل دار است.

وی افزود: در این راستا در نیمه نخست امسال، با مجموع اقداماتی که با محوریت کارگروه تخصصی اشتغال، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون کارگری در استان انجام شد، 13 بنگاه اقتصادی مشکل دار حمایت شدند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان ادامه داد: در صورت عدم حمایت از این بنگاه ها، احتمال ریزش نیروی کار و کارگران شاغل در آنها وجود داشت، اما با توجه به اهمیت و پیگیری های لازم، این موضوع در استان مدیریت شد.

سلامی گفت: عمده مشکلاتی که متوجه یک بنگاه اقتصادی می شود در حوزه های مالی، تسهیلاتی، حقوقی، نیروی کار و دیگر عوامل است که باعث خواهد شد آن بنگاه با تمام ظرفیت و امکانات فعالیت نداشته باشد.

وی اظهار کرد: رصد واحد های تولیدی و تعاونی ها بصورت مستمر در استان از سوی اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می شود و این مجموعه با استفاده از توان و تعامل بین بخشی برای حل مشکلات کارآفرینان و کارگران پای کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1212 نفر از کارگران بنگاه های اقتصادی مشکل دار حمایت شدند

1212 نفر از کارگران بنگاه های اقتصادی مشکل دار حمایت شدند