مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-08بين الملل

راهپیمایی ملت یمن در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مقاومت فلسطین


مردم یمن در استان صعده صبح امروز یکشنبه در حمایت از عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و ملت فلسطین راهپیمایی کردند.

- مردم یمن در استان صعده صبح امروز یکشنبه در حمایت از عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و ملت فلسطین راهپیمایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المسیره، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم فلسطین و یمن و پرچم های آزادی، شعارهایی در حمایت از این عملیات و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی سر دادند.

محمد جابر عوض، استاندار صعده هم ضمن سخنرانی در این راهپیمایی تاکید کرد، یمن حامی مساله فلسطین است و مقصد قطب نمای انقلاب یمن، مساله فلسطین است.

وی عملیات طوفان الاقصی را به مقاومت فلسطین و حمله به مواضع دشمن صهیونیستی در مزارع شبعا را به حزب الله لبنان تبریک گفت و تاکید کرد، آماده حمایت از فلسطین و مسجدالاقصی تا زمان پاکسازی فلسطین از صهیونیست هاست.

مردم نیز با صدور بیانیه ای در این راهپیمایی، به رهبر انقلاب یمن در اتخاذ تصمیمات استراتژیک برای مقابله با دشمن و حمایت از مساله فلسطین اختیار کامل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی ملت یمن در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مقاومت فلسطین

راهپیمایی ملت یمن در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مقاومت فلسطین