مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-14اقتصادي

پیشنهاد خرید تضمینی زرشک روی میز هیئت وزیران


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: قبل از برگزاری جشنواره زرشک کشاورزان همیشه دغدغه فروش داشتند که الان تا حد زیادی این مشکل رفع شده و درصورت تحقق درخواست خرید تضمینی زرشک که در نامه به هیئت وزیران نوشته شده در این رابطه هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی جعفری رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز در جلسه برنامه ریزی برای چگونگی برگزاری جشنواره ملی زرشک با اشاره به این که جشنواره زرشک سال گذشته با مشارکت بخش دولتی و خصوصی با استفاده از همه ظرفیت ها برگزار شد اظهارداشت: امسال باتوجه به درخواست بخش خصوصی،  مطالبه عمومی و مردمی سازی اقدامات دولت سیزدهم و اعتقاد بر عملکرد بهتر بخش خصوصی، برگزاری جشنواره بعد از تفاهم بخش خصوصی به اتاق تعاون استان واگذار شد.

به گفته وی اتاق تعاون به عنوان پیشانی بخش خصوصی در جشنواره زرشک و اولین رویداد مهمی که به بخش خصوصی واگذار شده پای کار آمده است.

وی تاکید کرد: همان گونه که سال گذشته بخش خصوصی پای کار بود امسال هم صد درصد توان خود را در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره به کار برد و دولتی ها هم بیشتر از سال گذشته به کمک بخش خصوص آمده تا یک جشنواره تمام و عیار را در کنار هم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد خرید تضمینی زرشک روی میز هیئت وزیران

پیشنهاد خرید تضمینی زرشک روی میز هیئت وزیران